tisdag 13 januari 2009

Jag har funderat lite på mina onsdagar, nu blev jag påminnd igen, jag som trodde min vecka var slut. Men iallafall, jag har tre lektioner à 2 ½ var, jag börjar nio och slutar 5 orkar man? Nej.
Dessa lektioner är Engelska, Matematik och Svenska, men say what? Dom jobbigaste ämnena som man inte pallar med PÅ SAMMA DAG! Visst matten är inte så svår, men engelskan är dryg och svenskan kan bli långtråkig som bara den! Jag orkar inte gå så länge, jag får leva på att det är sista dagen den här veckan, hoppas jag inte får några läxor hoppas hoppas! Har alla klara så behöver inte göra mer. Men påminn mig om att göra läxorna imorgon direkt..

Måste skicka mina svar till Kristin också, ORKA! Orkar inte någonting, nu ska jag logga in på chatten på sjalvmord.com, see yoou there?

over and out.

Inga kommentarer: