onsdag 21 januari 2009

FRÅGESTUND till 21.00 ikväll!

27 kommentarer:

Anonym sa...

sover du på mage ?

Anonym sa...

vad äter du till frukost ?

Anonym sa...

vad säger du om jag säger din mamma?

Anonym sa...

Varför började du blogga ?

Anonym sa...

Hej hej, jag beundrar din blogg otroligt mycket, det är den bästa av dom alla

jag undrar. hur blev du vän med den där jo-ann knullberg?

ps. du ska in bry dig om alla elaka kommentarer gumman, du är bäst! KRAMMMMMM

Anonym sa...

varför är du så dum i huvet ?

Anonym sa...

Hejsan
jag är 16 år och går på TBS i uppsala. Vi har praktik vecka 9 och 10 och undrar om jag kanske skulle kunna få parktisera hos dig?

jag är en ambitiös tjej och gör alltid så gott jag kan i alla situationer. jag har arbtat på ett horhus tidigare, men nu är min arbetsplats ute på gatan som prostituerad. jag blev anställd förra veckan och det går riktigt bra!

Anonym sa...

hur orkar du med alla elaka kommentarer?

Anonym sa...

Hej ingaproblems. Jag har läst din blogg ett tag nu och har läst lite om detta sjalvmord.com. Jag är själv medlem och heter scars, vad är ditt chattnamn?? Skulle vara tacksam för svar !
kram

Anonym sa...

Vad gick du i för klass tidigare? var det bra klassen? GIllade du alla och hadde du en pojkvänn? Vem gillade du MINNST eller vilka och varför gjorde du det? Och vilken kille var SNYGGAEST?

Anonym sa...

hej
jag har hört att du har en crush på flera stycken. nämn ALLA! tack puss

Anonym sa...

hur tar din mamma och pappa det när du bloggar om det du gör?

Anonym sa...

hur mycket tjänar du på din blogg?

Anonym sa...

hur träffades du och sandra, din absoluta bästa vän?

Anonym sa...

varför valde du självmord.com?

Anonym sa...

vet du vem Siaren Teresias var?

Anonym sa...

när du knarkar, vad tar du då?

Anonym sa...

Hej jag är en fl1kk4 på sexton jordznurrr *fnizz*

J4g h4r 3n l1ten fråg4:

Har du någonsin kört på en tant med mening/av misstag?

T4ck på foerh4nd!

P.S Jag vill veta mer om denna jo-ann, hon verkar k00l!

Anonym sa...

Vad gillar du mäst? Oral, anal eller vaginalt sex? SVara eller dÖ

Anonym sa...

Det är så, att jag är jätte in love whit a guy. Jag har varit det i ett år nu. Problemet är att jag aldrig har fått ur mig detta till honom.. Alla min vänner säger att det är bara att gå fram och prata med honom, men det är ju liksom inte så lätt för mig..
Dom råder mig att jag ska bli ensam med honom (att typ fråga om jag kan prata med honom ensam osv). Problemet då är att jag inte vet hur jag ska säga det till honom, att jag verkligen gillar honom. Han är ganska omogen.. egentligen men det känns som han bara är omogen hela tiden.. alltå, är det värt att säga att jag gillar han ändå?

Jag blir verkligen knäsvag när jag träffar han så jag tycker verkligen om honom!

Anonym sa...

Jag läste ditt första inlägg om ätstörningar och det kändes som om det vore helt riktat till mig. Jag har slösat 5 år av mitt liv att göra jobbiga situps, springa i skogen efter middagen, tänka och må dåligt över allt jag stoppar i mig.
Det finns inte känslor som är mycket värre än att känna sig tjock, vilket jag egentligen vet att jag inte är. Jag har ingen allvarlig anorexi, jag har aldrig spytt och mitt BMI är 18. Men jag har ett konstigt förhållande till mat, jag njuter aldrig fullt ut av det. Jag är dessutom väldigt känslig när det gäller mat. Jag kan inte läsa Carolina Gynning, Katrin Zytomierskas eller någon liknande blogg. De får mig att må dåligt. När du skrev om detta kändes det som om du försvarade mig och mina känslor. Jag kan inte riktigt förklara med ord, men jag blev glad och stark.

Att folk sedan säger emot dig, det förstår jag inte. Att säga nej att hetsa till ätstörningar, det är väl inte annat än fel hur man än vänder och vrider på det? Sedan läste jag allas inlägg och kommentarer om dig, som var illa menat. Så började jag gråta. Tänk så är det vi som har fel? Du och jag alltså. Tänk så ska man se ut som Gynning och dela på en sallad? Alla verkar ju tycka så. Fast det vill jag inte tro. Jag vet inte va jag ville säga med detta inlägget, bara att du berörde mig och växte i mina ögon. Du är verkligen annorlunda, jämfört med andra. Jag skulle vilja träffa dig och lära känna dig, du verkar vara en otrolig människa.

Kram <3

Anonym sa...

plattar du håret ofta och vad har du isf för tång? och en liten till fråga. använder du serum i håret då?

Anonym sa...

Vad skulle du göra/uppleva om du fick veta att du skulle dö inom 2 dygn?

Anonym sa...

tycker du att du är snygg ?

Anonym sa...

Vem var oraklet i delfi?

/Nyf1k3n_tj3j_92

Anonym sa...

har hört att du tog två bröder på en natt? var det "helena tar brorsan" som inspirerade dig?

Anonym sa...

ENligt rykten dejtar du en ny kille...han hette något konstigt, typ enqän, berätta mer gumman?! din blogg r0cks my w0rld<3<3