måndag 12 januari 2009

Musik är en stor del av mitt liv. Jag älskar känslan att bara sitta och lyssna på mina favoriter. Musik får mig avslappnad och jag ser ett ljus i framtiden, jag kan se en positivare tid komma närmre mig. Jag har på sistone uppskattat mitt forna favoritband U2 mer och mer, låtar som Pride(in the name of love) och Sunday Bloody sunday är harmoniska låtar som stärker mycket av mitt självförtroende. Nu är det så att på mornarna när jag vaknar är jag alltid trött som ett djur och irriterad och vill inte prata med en enda människa. Detta kan oftast leda till storbråk mellan min bror och mig som ingen orkar avsluta, istället kör vi mördarleken och den som stirrar bäst vinner. Men back to subject, nu för tiden har jag börjat lyssna på U2 på mornarna det är grymt skönt. Istället för att sätta på VAKNA! med the Voice och lyssna på tre skräniga programledare får jag höra världens bästa rockbands symfoni av toner.


avslutar med en bild från USA

Inga kommentarer: