torsdag 15 januari 2009

Godmorgon, eller kanske god eftermiddag för de flesta! Själv vaknade jag för 2 timmar sen, det känns skönt att sova ut en torsdag. Kan ju bli sista på terminen! Men jag är inte bitter för det, jag fasar bara för nästa onsdag. Dessa dagar kommer ta kål på oss i Bp1B, vi har tre urtråkiga lektioner, nästa onsdag kanske kommer lysas upp lite, iallafall efter mitt urusla betyg i svenska från igår. Nästa vecka kommer vi få en alldeles fresh, ny lärare i engelska då vår Elin ska åka till Luleå och vara danslärare! Precis när vi börjat tycka om henne! Eller okej, jag har gillat henne hela tiden!

Vid det här laget borde mina kära snowboard- och skidåkare vara i Idre för att festa, åka nerför och bryta benen. Men jag är inte ett dugg avundsjuk, jag får istället, ja vad får jag egentligen? Jag får umgås med the one and only Jo-Ann, är det positivt? Jo men jag trivs som fisken i vattnet med kvinnan, sen är det ju inte ett minus att hennes minst sjuka vän Nester ska med också, jag är helnöjd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vart ska ni då?

Anonym sa...

Denna varma tanke värmer i mitt helvete till liv! Ses på "the other side"...