måndag 19 januari 2009

Eftersom min självmordsbenägne vän valde att ta en sovmorgon och slopa skolan helt idag så kommer jag själv få ta upp jakten på anonym1. Jag kommer kämpa, jag kommer traska genom skog och mark, träsk kommer ligga framför mig men jag kommer simma, vada och dra mig igenom. Både eld och vatten kommer uppstå bakom mig, jaga mig som om jag var Satan själv.
Men jag vet att jag kommer klara det, bara jag tror på att äntligen få förenas med denna anonym1. Käre kristigbud, du har förstört för mig och massa andra deprimerade individer. Men vi kommer klara det utan dig, för nu, en gång för alla är du utom räckhåll för vår konspiration. Det blir inget mer för dig helt enkelt!


två fina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför är inte jag omnämnd som en av de fina vännerna?

direkt från snaran