lördag 14 mars 2009

Först ska jag gratta min bäste vän Josefin och sen ska jag gratta Sofie. Klart.

Gårdagen var intressant, och rolig! Att Sandra inte mådde så bra var förståerligt om man tänker på vissa omständigheter. Att jag sen glömde min väska på okänt ställe, men fick tillbaka den var ju en bra sak iaf!
Efterfest med 3 personer, och en hund, i en bil är inte fy skam! Det var nog en av dom skönaste sakerna jag varit med om, sjukligt skönt att sitta där och lyssna på musik, som gav en del nostalgkickar!

Lovisa och jag somnade, alldeles för sent, men sen att det kommer ett telefonsamtal 7 på morgonen från någon okänd som inte ens vill prata gör ju en rejält bitter.
Sen, Lovisa, man gråter! Gråter big time, du vet vad jag menar!


"Move your hands up, shake your body to the right"

Inga kommentarer: