onsdag 18 mars 2009

I gonna rock your world

Hej allihopa idag tänkte vi gästblogga lite.
Jag och Ida är väldigt , väldigt bra vänner och har sedan ettan gått i samma klass, alltså väldigt länge. Vi har under dagen genomlidit en helvetes dag från halv nio till fem....eller just det, det finns ju dom som "försover sig" och lämnar sin vän ensam på lektion nummer ett, fy fan. Nu vet jag att det finns ni där ute som jobbar så länge varje dag (feel for you)
Sandra kom dock efter en halvtimme och gjorde mig sällskap, tack vän !

Det finns ett antal saker jag blir mobbad för här i livet och det finns en sak som jag kan ta på mig och det är min så kallade matlagning. Den existerar inte. När jag är ensam hemma och ska laga mat så blir det alltid enkla saker eller så hyr jag in vänner som lagar avancerad mat. Ris vet jag inte riktigt hur man lagar men jag tror jag börjar lära mig. Det som dock är komiskt är att jag fick MVG i hemkunskap, frågan är vad fan som hände?
Så idag blev jag bjuden på hemgjord pizza här och jag kan inget annat en tacka och bocka för annars hade det blivit makaroner ikväll. Jag är glad över att jag har "kockar" som vänner.

Eftersom det är Idas blogg måste jag även skriva gått om henne och det finns mycket att säga. Hon är så jävla smart, ibland fattar jag inte vart hon får allt ifrån? Hon har fina solglasögon som man kombinerar med partyglasögon så man får en perfekt nyans på ljuset. Nej men för att korta av lite sååå är hon bäst !

Simma lugnt , Josefin !

Inga kommentarer: