fredag 13 mars 2009

Nu ska jag live blogga, jag vet inte vad jag ska live blogga om. Men mr. t vill att jag livebloggar om honom.


Thomsson är här och gästbloggar. just nu sitter vi här och krökar i min gamla lägenhet.. hos pjotor. ska vi snacka lite kort om pjotor så är han en snygg och lång kille. liknar david lite, fast med daniels snopp. Men nu ska vi inte tala om honom.... nu är jag här och gästbloggar.. de är rätt skoj.

Norell sitter bakom mig och ser snygg ut som vanligt.. fast sven är här och förstör hela stämingen.. Martin är inte så snygg han heller, fast han har höga odds på mig när de gäller kapsylen, villket är bra. 10 mickor på det.

Pjotor och peter kommer nog dela intima delar ikväll tror jag, eller så blir de andra bullar där. Bengi är oxå sugen. .

jag själv ska dela säng med daniel och hans löss. han är ganska gullig Y/ maln wellen

sven liknar pastorn i knutby vilket gör att han delar säng med bengan. Och norell filmar så att de kan bli en bra dokumentär i framtiden. Jag skriver inget om lovisa så att hon inte blir arg.

daniel spanar just nu på mig, så att jag ska inte skriva om daniel.

Jennielie kom precis in och daniel blir direkt lite sugen torr jag. Men jag känner att staken inte är på g just nu.

Malin sitter i Thomsson gamla arbetsstol och steker.

Just nu sitter thomsosn och skriver om cancer. vilket inte är bra. thomsosn själv är värdlens bästa killle, han har aldrig gjort något fel, precis som daniel, vilkert är guld... ( redaktionens anmärkning: eller? )

puss, snopp och ligga från er kära Thomsson.lovisa.peter.daniel.com

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken tönt!