måndag 23 mars 2009

Josefin är inte okej, verkligen inte!

Måste gratta grabbarna för uppflyttningen i 4;an också! GRATTIS!

Jobbade hela dagen igår, eller om 5 timmar räknas! Jag var trött iallafall, men det funka med en morotskaka och grejjer, jag var helnöjd! Efteråt fick far min hämta mig på stationen och direkt ut till alsike där jag möttes av ett samtal om att jag hade skickat 7 sms på 15 minuter där varje sms bestod av " vad gör du?". Sen att vi senare såg att det var 3 ggr så mycket är ju inte en bedrift! Men, allt är relativt... eller hur var det nu?

Efter matchen ett tag framför datorn och sen träffa Lovisa för lite mission på högåsvägen, kvällen blev tyvärr kort och jag var hemma halv elva för att sova!
Idag klarade jag att fixa mig på 12 minuter, vaknade av att mamma ringde och sen sprang jag runt i huset för att hinna, jag var före Sandra till meet up point... DET är en bedrift i sig!

over and out.

Inga kommentarer: