söndag 29 mars 2009

Minst sagt intressant!

Jag väljer att citera min käre vän Joanna, jag är bitter, riktigt bitter! Både partyglasögonen och mina andra, som jag gillar, har gått sönder! Både bågarna har rykit på mina vanliga, jag blev riktigt less på det hela!

Gårdagen var minst sagt intressant, vi hängde några brudar hemma hos Sandra, fortsatte färden till en lägenhet, för att sen vidare till en annan. Själv sov jag ett tag, var riktigt trött(eller vad jag det?) och hade ont i magen, knapra ipren var det va?
Hos Sandra bjöds det på dans, refrängen och ett handfat, vad som hände vet endast de inblandade! Sen att man tar taxi från "centrum" till högåsen är bara en vanlig sak, inget man inte brukar göra. Men taxisnubben ville inte med in på fieeeesst, han log och låtsades vara intresserad. Graciöst tog vi oss in också i bilen, visst lovisa?
Någon fick smaka på buskgrenar, hur denne person nu hamna där?

Fick iallafall skjuts hem och en snabbis till statoil där chirre och dirre inköptes till sugna tjejer, tackar och bockar för det! Jag var helnöjd! En cola också btw, så ännu mer nöjd!
Somnade gott i Sandras säng och 2,5 timmar senare vaknade vi av att en viss kossjävel kika ner från sängen där uppe, men det var en fin överraskning så vi var nöjda!
Dagen har bjudit på en tripp till vassunda för att välja kläder, bra tycker jag!
En Ben & Jerrys ikväll och jag har haft en bra helg!

Inga kommentarer: