måndag 30 mars 2009

Skönt att en del av helgen redan är planerad, kommer spendera hela fredagsnatten till troligtsvis lördag morgon i Allians av alla ställen, ska spela en nattcup med Sandra och järngänget(?). Kommer bli skönt att spela lite innebandy iallafall, så jag är nöjd! Sen att jag och min kompanjon kommer vara sämst på planen är ju inget vi behöver stoltsera med, hoppas inte grapparna har alltför höga förväntningar på två division 3 (nästa säsong 4) spelare! Time will tell helt enkelt!
Sitter just nu och tittar på en hög av böcker som jag har lånat av Sandra, men jag kan inte läsa dom än, har ju andra böcker som jag har köpt sen tidigare att läsa, ja jag gillar att läsa, det är skönt!

För dom som inte vet, så har jag skaffat lugg, Sandra och jag hade tråkigt i lördags så vi kände att fan, vi klipper lugg på mig. Sen att jag satt och var nojjig och nära till gråten kanske inte är något att ljuga om, men jag är nöjd, Sandra är nöjd och resten verkar tycka att det var helt okej så det kanske blir en sådan i år. Bara den växer ut tills sommaren kommer så är det lugnt!
Istället för att visa en bild på luggen, som jag förövrigt inte har så lägger jag ut en bild som är tagen för........ ett tag sen! Emoluggen och jag var bra vänner då!

Inga kommentarer: