måndag 16 mars 2009

När jag sitter och tittar på min sömndagbok som vi ska skriva till skolan så kan jag nog inget än att skratta, att jag säger till min lärare att det inte är några problem med mina sovvanor stämmer inte överrens med det som står. Att jag en natt har somnat 05.00 tyder ju inte på att jag var trött dagen efter, eller?

Under dagen har jag varit med Josefin, dans i hennes kök till Hope and glory tar ju allt! Mums-mums, I like! Sen att jag har köpt världens finaste(okej inte världens) skor idag är ju inget minus, jag är helnöjd!
Eller okej, jag är inte helnöjd, hade måns vunnit melodifestivalen hade jag sovit gott och varit HELNÖJD!

Min mobil börjar gå sönder också, först efter en tappning i ett stentrapphus så hade den lodräta ränder på skärmen och igår när jag tog upp den ur toolbagen så skiftade den i blågrönt... Funderar på om det är ett allvarligt fel med den eller med mig.. brukar vara den senaste oftast, men jag är inte bitter!


åh nu fick jag en nostalgikick. Längtar tillbaka till nian och balen!

Inga kommentarer: