tisdag 23 juni 2009

en sann arbetare!

Har nog aldrig varit så trött som när jag vaknade idag 8.20. skulle ta en dusch innan jag åkte till jobbet så jag tänkte att : Ja men jag kommer nog bli vaken när jag har duschat!
Men icke, lika trött fortfarande, satt till och med och blinka på moppen med sömndruckna ögon!
Jobbet gick bra, gjorde upp planer med Mappe om morgondagen, men nej. Istället för att ligga på pepparn och steka järnet imorgon så måste jag gå upp senast nio för att ta mig till jobbet, vad gör man inte för medspelarna?
Pengar kallas det, hehe! ;)

Ikväll ska några flickor bege sig till Kassan, partyhjälten, kossan, jossan, Josefine för att käka lite god mat, hälsa på Arne och se på Sverige matchen, är det perfekt en sommarkväll eller är det perfekt? Tar nog på mig klackar idag, fick sån lust. Klänningen åker kanske på också, får helt enkelt se! Kameran ska tas med för att ta lite nya kort på mina älsklingar!
Nu ska jag börja sminka mig och ta på nytt nagellack, vi ses!

Inga kommentarer: