måndag 15 juni 2009

fotbollsskola i regn, naaaeej!

Åh vad jag har behövt träna märker jag nu, är redan mycket gladare och känner mig fräshare och jag har bara tränat två gånger nu. Är taggad till tusen att komma tillbaka till innebandyn igen... Jag vet att jag kommer klara det, och nu kanske det blir lagbyte också, jag får se hur det känns! Vill iallafall bli något och jag vet att om jag vill så kan jag så mycket mer. Fotbollen vill jag också komma tillbaka till, när jag sitter och tittar på matcherna så rycker det i benen så taggad som jag är!

På torsdag ska jag, madde och Denise vara snälla vänner och baka bullar till våra tappra fotbollsskoleledare, kul! ;D
Imorgon är det dags för jobb igen, 10.00 ska jag inställa mig. Sen på kvällen ska jag försöka se till att få en dejt med Andrea!

over and out!

2 kommentarer:

andrea sa...

det är inte alla som får en dejt med mig :)

josefineeee sa...

åååååh, BYLLAR:D!