måndag 22 juni 2009

solen steker

Solen steker och jag har två fina vänner bredvid mig, bättre kan det inte bli. Eller jo, det kan det, skulle jag vara brun så skulle det vara super! ;D Har legat här i en timme och bara stekt, ibland är sommarlov helt underbart! Annars då, vad hittar ni på ?

Det är skönt att ha en dag då jag verkligen inte har någonting att göra, bara kunna vara. Har gymmat och ätit god pastasallad och nu ligger jag bara på gräsmattan hemma och tar det lugnt, det är så det ska vara. Imorgon är det back to reality, jobba som bara den och hoppas på att få gå tidigare. Blir en tidig morgon på gymmet också, ska vara där 06.30 så att jag hinner innan jobbet.

Ikväll blir det kanske bio, kanske hänga med tjejerna eller kanske något helt annat, time will tell

over and out

Inga kommentarer: