torsdag 4 juni 2009

Klasskamp?

Igår skrev jag mitt sämsta inlägg någonsin, och när jag tänker efter så var det nog helt värdelöst, tråkigt, fult(tanke på bilden) och skumt. Nej vem försöker jag lura? Det var ju GRYMT SOM FAN! Det roligaste jag vet är att vara med mina vänner och det är ju självklart att jag skriver om dom! Så det var ett riktigt bra inlägg och kommer bli fler såna!!

Idag har våran sadistiska lärare ( kommer från kärlek DK) tvingat ut oss i hällande regn och polarkyla, jag såg till och med isbjörnar gående på gatorna. Men självklart drog Knivsta det längsta strået i brännboll trots minuspoäng och värdelösa spelare, dvs mig. Tävlingarna fortsatte in till klassrummet där Knivsta går vinnande ur ronden igen, denna gång tjejerna! Glass med chokladsås, maräng och strössel bjöd han på och ett tal till nationen, nej till klassen. Nästan en tår i ögat från honom...
Buzz var tredje och sista grenen och självklart så tar vi den sista poängen också, nice!

Idag blir det ett stopp på GC och troligen polisen, over and out.

Inga kommentarer: