torsdag 11 juni 2009

sitter där och spelar lite Dota.

För tillfället hatar jag grannarna brevid mina grannar, det blir mina halvgrannar alltså!! Dom har hyrt in en traktor som gräver på deras gård, och denna traktor väcker mig varje dag klockan halv elva. Jag hatar det, verkligen hatar det! Jag funderar på att ringa polisen, men då är det nog bara jag som får fel. Får väl helt enkelt skrika åt dom som gamla kärringar gör.
Inte nog med det så blev jag väckt halv 5 av att min bror sitter och spelar.... ja vad tror ni? DOTAAAAAHHH!!!!
Sist men inte minst blir jag väckt av att min chef ringer mig, surprise! imorgon ska jag till jobbet klockan 12 och köra till 4..

Jag kanske inte är världens gladast idag, eller vem försöker jag lura! Umgås jag med lite venner så kommer jag bli nöjd!

Inga kommentarer: