måndag 22 juni 2009

mina tåssingar fryser!

Kom precis hem från Lovisa, fryser som en liten minigris och fötterna börjar göra ont, får alltid ont i fötterna när dom är kalla. Orsaken till att jag fryser? Lovisas pool som bara var 18,5 grader varm, lyckat. NU funderar jag på att gå och ta en till bulle och sen gosa ner mig här i sängen och bara vara, låter riktigt skönt. Borde sova också, börjar 10 imorgon och sen gym efter, skönt. Får hoppas på att jag slutar 15 imorgon så att jag har lite fritid iallafall, vädret är ju underbart!

Städa mitt rum skulle jag också behöva, ser ut som om det har varit en orkan här inne och bara lämnat några garderobsdörrar öppna, får fixa det när jag har tid och lust. För honestly har jag sommarlov och då ska jag inte behöva göra ett jota ;D

nu ska jag springa ner för trappen och ta en till bulle, helt rätt Ida!


min beeezzztthaaa veeeeehn!

1 kommentar:

RåttJojj0 sa...

trodde jag var din bezta v3n. saknar du mig inte?? :(:(:(