lördag 6 juni 2009

för vi har tagit studenten!

Kaosartad kväll igår, kul att jag inte minns riktigt allt och att jag inte ens kommer ihåg när vi kom hem, lyckad tjej!
Startade med lite förkör hos Lovisajen, där lev det dans för fulla muggar, bildligt talat, fulla muggar. Vi körde på, tog kort, spelade in videos och drack lite granna. Stämingen var på topp!
Mötte upp Madde och Co och spatserade vidare till grannen. Där var det drag, musik ute och folk som badade jacuzzi. Fick käka lite vindruvor och hänga med trevliga människor. Varför börjar jag alltid prata om min innebandy framtid är en bra fråga.. Men men. Tydligen skulle jag känna igen en kusin också, ingen aning om vem snubben var men han kände igen mig från när jag var liten. Då var jag ju blond och allt, konstigt det där! Bilder kommer när Lovisa orkar lägga in dom på datan ;).

Idag satt jag och valde mellan att ligga hemma och ha en bakisdag eller helt enkelt ta mig i kragen. Jag valde att ta mig i kragen och stack in till stan med Josefin och Maritta! Käkade på Max så jag var helnöjd.





Nu ska jag dra en bloggrunda och sen är det dags för att börja fixa sig!
jag och brudarna <3<3<3<3
over and out.

Inga kommentarer: