onsdag 3 juni 2009

jag är så nöjd, så nöjd!

Oj, bloggen har jag helt enkelt glömt bort idag!
Vaknade upp halv elva med Denise på andra sidan sängen, vi hade legat uppe till halv 3 och bara pratat, gotta to love that girl! Vi delar så jäkla lika åsikter att det är lite läskigt! Sedan har jag tillbringat min dag i stan med Andrea och Viktoria! Hittade klänningen som jag ska ha på mig när vi går ut skolan och på Max student, den är grymt fin och jag kommer trivas som fina fisken! Ska även ha på mig high heels så det kommer bli FABULOUS! hehe
Åkte hem till farfar ett tag och pratade, vi åkte sen ut till farmors grav och tittade fick även köra lite i hans automat-bil. En sån ska jag ha sen! Ikväll har jag städat, hela övervåningen och gud vad skönt det känns. Mitt rum var ett råttbo så det behövdes! Nu har jag legat här i min säng i en timme och läst veckorevyn och lyssnat på musik, jag myser, eller glassar som mentzer hade sagt!





hon är fin, min vän :)

Inga kommentarer: