söndag 28 juni 2009

Rhoddan!

Nu är det endast mina solglasögon som saknas sen är alla kläder och sånt hemma om jag inte har något hos Lovisa, funderar på att hämta min "World Trash" tröja, skulle vara skönt med den idag, men det får bli något annat istället!
Ikväll ska jag och några vänner åka in till U-town och se på Baksmällan, har bara fått bra kommentar om den så jag är förväntansfull för att skratta rumpan av mig och sen komma ut med ett stort smajl på läpparna!
Imorgon, imorgon, imorgon! Då ska vi betala in sista pengarna till Rhodos, sen är vi på gång. Ungefär en månad kvar, en snabb månad! Längtar tills vi 6 tjejer ligger där på stranden och steker, med en varsin Breezer i handen, kommer bli grymt! Men tills dess måste jag försöka tänka på annat än Rhodos!
Nu ska jag städa toaletten sen är jag klar för dagen, en dusch ska det också bli!

vad hände?



1 kommentar:

josefine sa...

så mycket kärlek ;D!