måndag 8 juni 2009

pengar till midsommar !

om 40 minuter ska jag gå hemifrån till Lovisa. Jag sitter i trosor och Bh i soffan och kikar på tv. Får se till att öka farten helt enkelt. Eller så kör jag bara på osminkad och självktorkat hår. Idag har jag jobbat ett tag, 5 timmar. Skönt att få lite mer pengar till lönen. Hur många av er kommer få pengar till midsommar då? Deklarerade man på internet så får man det! Jag kommer få det iallafall, skönt!
Nu har jag målat naglarna iallfall, ljusroda blev det, syns inte för chefen och ser fräscht ut! På lördag är det party i Sky torp, tveksamt om jag ska gå alltså, känner att det kommer vara 94or och vi. Nej, det blir nog festa i hemtrakterna istället, brukar vara roligare så iallfall!

Nej, nu ska jag se till att göra mig klar och sticka till Lovisaoch se på Gossip girl!

over ant out!

Inga kommentarer: