onsdag 3 juni 2009

fotbollsbrudarna!

Julia, det stämmer så jäkla bra in på oss! Ut till fingerspetsarna! ;D
Idag fick jag också lagt i ansiktet att vi "fotbollsbrudar" (ja, jag kallar också oss det. Enklast så ju!) är så jäkla taskiga mot varandra. Vi är ju det, men det är ju bara på skämt hela tiden, vi känner varandra för bra för att kunna vara snälla, hehehhe. Nej men vi vet ju alla att det är en viss person som får smaka på det mesta och denna person försöker anamma en viss proffsbloggerska namn... Men vi gillar dig ändå :) Eller gör vi?
I grund och botten så gillar vi varandra för mycket och alla elakheter grundas i kärlek, puss på er! Eller kanske tjo bro, si bananen eller Thats good?
Undra egentligen hur vi har fått the nickname Fotbollsbrudarna? Någon som vet? Helt plötsligt var det kännetecknet för oss idrottande idioter som gillar att festa, men allt är relativt, ibland används det i dålig bemärkelse och ibland i bra, jag föredrar det positiva.

Nu ska jag tänka på hur jag ska tracka min ven Jo-Ann/Johan imorgon :)

Visst är hon SOOOT? :*
over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

sämsta inlägget någonsin