onsdag 10 juni 2009

salig tjej!

Det här med sommarlov är ju hur härligt som helst, man kan vara uppe hur länge man vill på nätterna och kan vakna när man helst vill. Att jag nu har blivit väckt de två senaste dagarna är ju egentligen bra då det har varit vid 12 snåret, borde inte sova bort dagarna!
Har hängt i stan och ätit igår och idag, har även hunnit med lite handlande av nya skor och sjysta tröjjor som går att använda lite då och då!
Igår hittade jag min nya älsklingströja, en röd, vit randig med knappar i bak. Grymt snygg och lite oversize, jag trivs! Idag hittade jag mina nya älsklingsskor, ett par röda pumps som istället för att kosta 500 kostade 300! Jag var nöjd, nej jag var salig och lycklig!! Hittade även ett par tygskor på Hm som jag nog kommer leva i den här sommaren!

Ikväll är det lite mys med Denise och Andrea som gäller, Greys och lite snack om allt och ingenting kommer sitta perfekt. Sen blir det titta på nattfilmer när jag kommer hem! ;D

over and out!

Inga kommentarer: