torsdag 20 november 2008


Dagen med stor D var idag.

Dagen då Thorens Bp1B:are skulle ha simning på fyrishovs äventyrsbad! Jag kan nog tänka mig att alla tjejer rakade benen kvällen innan och på andra ställen.....

3 glada tjejer anlände till Knivsta station och tåget var, för en gångs skull, i tid. Väl i U-town fortsatte vi till bussarna, vem fan går dit liksom?

Vi missa bussen med ca en sekund, inte okej!


Simingen var kul men jobbig som fan! 20 längder klädsim är alltid trevligt att börja med vid sisådär 09.00 på morgonen!

Det var många fina rekord som sattes dagen till ära. En viss J gjorde en volt från trampolinen, eloge till henne! Tre tjejer ( vi nämner inga namn ) klarade att hoppa från tian, mycket nöjda!

En tjej simmade endast en sekund segare än den snabbaste killen. Helnöjd var hon ( hehhe det var jag!!!! )


Måste även ge ett lycka till, till de väl intellektuella eleverna som hade spanska prov idag!


Nu sitter jag här utmattad och trött som bara den. Nu ska jag också försöka tagga om till dubbelträning ikväll, det bjuds på fika. Vill ni ha så infinn er i Alsikehallen 19.00!


all heil fyrishov!



over and out.

Inga kommentarer: