lördag 22 november 2008

Idag för fan då ska det hända !

Jag har nog inte varit så lycklig på ett tag som jag är när jag ser ut på den vita världen utanför mitt fönster. Jag och snö hör ihop, riktigt kul att det har blivit mycket snö och inte bara slask! Får hoppas att det fortsätter snöa så att vi får en riktigt vit vinter. Pulka i tornbacken ska definitivt hända i år, behöver en nostalgi kick!

Igår då , jag åkte ju med Sandra till hennes pappa och Anette, gud vad jag älskar att umgås med dom. Känner mig verkligen som en familjemedlem, det är alltid roligt. Dom pratar mycket, skrattar och har kul. Sen ska jag ju inte glömma Gaston, världens bästa barn! Det är vid såna tillfällen som man vill ha en liten lillebror som han. Han är grymt smart, söt och riktigt rolig!

Ikväll ska jag bege mig till bästa Andrea, kommer vara lite middag med några härliga tjejer och sen får vi se var kvällen för oss, vi har ju en del alternativ. Kommer nog bli helt perfekt, särskilt med snön och allt ! Åh jag längtar, kommer bli helt perfekt!

Nu är det duschen som kallar, sen ska jag äta någonting !

Inga kommentarer: