onsdag 26 november 2008

Försov mig idag, men det kan mer räknas som en "försovning ".

När jag vaknade imorse av min Neverstore låt som är lugn och skön så stängde jag av väckarklockan och direkt efter somnade jag om, har nog aldrig gjort det förut. Men så blev det, riktigt skönt var det iallafall!


Talet gick väldigt bra, jag ändrade mig i sista sekund och pratade om Thunmanskolan, kändes riktigt bra och jag var inte alls så nervös som jag trodde att jag skulle vara. Men jag fick ju en del att börja skratta iallafall, det är väl positivt?

Trodde det skulle vara jobbigt när läraren filmade men det kändes helt bekvämt och jag tog ett ämne som jag kunde en del om och som jag själv tycker är intressant!


Ikväll är det fys och jag ska bege mig med Sandra och Josefin till Ängbyhallen, är inte alls pepp på det........ Men men, vill jag bli bättre i knät så gör jag det här!!



grymt fina tjejer! :)

Inga kommentarer: