måndag 24 november 2008

jag sitter i en röd, ganska skön soffa på Thorens översta plan. Alldeles strax är det dags för dagens sista lekiton, datakunskap. Den största frågan bland Bp1bs elever är: Är Lillian fortfarande kvar?
Detta kommer jag få se om ca 5 minuter. Jag själv hoppas att tjejen är kvar då man kan smöra till sig ett MVG av henne. Bara man själv framstår som bra.

Runt mig har jag grymma tjejer som tydligen har käkat på Cupido, det är delade tankar om vem som hade bästa blandning. Måste säga att jag håller med Sofia, nudlar x2, pestopasta fetaost och ananas.

Fick ett brev från skolan idag, om Idre fjäll. Jag vill verkligen åka, men mitt jävla knä är ivägen. Varför skulle jag spela den där matchen, varför skulle jag vara själv på forward, hade jag inte sprungit så mycket som jag gjorde så skulle jag inte gjort den där skumma vändningen som gjorde att det knaka till 3 gånger och gjorde så in i helvetes ont. Nu är allt förstört.

1 kommentar:

Anonym sa...

yehahhuhuhyhhoo
jag såg er när ni gick tillbaka till skolan från cupido , själv satt man ju på JALLA å degade ;D hoho