tisdag 25 november 2008

Som ni ser är det endast tre saker kvar på checklistan, 2 läsloggar och sen talet imorgon. Kan ju inte säga att jag är så taggad på att hålla tal för klassen, okej det är en liten grupp på kanske 15 personer. Men jag hatar att prata inför klassen, eller egentligen tycker jag inte det är så farligt, jag intalar mig själv att det är läskigt som bara den. Måste bli bätte där.

Samhällskunskaps provet gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle gå, får hoppas på ett fint betyg nu! Tyskaprovet var relativt enkelt, hade inga svårigheter iallafall, men nu ska jag inte snacka innan jag har fått tillbaka det!

En viss Joanna var sjuk idag, undrar nu om hon verkligen var sjuk eller bara samhällssjuk. Hon har ju många gånger nämnt den bristande sexappealen på en viss lärare, detta genom ett visst hår som visst inte var så snyggt som hon trodde. Men, man ska inte döma hunden efter håret, har du inte lärt dig det unga tjej?
Nej just jag, där kom svaret, du är alldeles för ung och oerfaren för sånt, men man lever bara en gång låt oss vara unga och galna!

Ikväll innebandy, I like, sen ska jag kanske också nämna att jag sitter här i strumpbyxor och shorts, frågan är hur jag kom in i dessa kläder när jag kom hem. Nej nu är det dags att runda av innan det kommer vara dampe där nere....

Inga kommentarer: