torsdag 13 november 2008

Vaknade upp av ett sms från tränaren "tränings värk idag?". Nu tror ni säkert svaret var som fan. Men nej jag har inte träningsvärk, även fast det var jobbigt som bara den!

Vid halv två hade jag klipptid, mitt hår skulle bli kort, jag var inte så där speciellt taggad om man säger så. Med rätt, jag är inte nöjd, mitt hår är spikrakt runtom och kort som bara den, jag är missnöjd, måste fixa till det. Denise?


Sen gick jag vidare till sjukgymnasten, hon tycker det är konstigt att jag inte alls har ont i knät. Kanske beror på att min smärtgrad inte är så låg, jag tycker inte så mycket gör ont. Hon hade en kandidat där och han har gjort exakt samma sak som mig!! Fast han hade redan opererat, två gånger till och med. Jag vill operera men ändå inte, jag har ju inte ont. Fast jag har inte spelat någon fotboll än, tror inte jag kommer våga heller.....



hejdå håret

Inga kommentarer: