onsdag 12 november 2008

Vaknade upp halv sju som vanligt, fixade mig och sedan vid tio i åtta bestämde jag mig för att det var tid att åka till skolan. Sagt och gjort, när jag sen fick gå upp för dom 54 trappstegen så var jag inte lika glad, okej jag var andfådd. Ni vet inte hur jobbigt det är! Och det där måste man göra varje dag. Det är som att springa ett beep-test, fast lite värre hehe.

Engelska prov första lekitonen, kom dit med en helt okej positiv känsla i mig, men den sjönk ganska snabbt och jag bestämde mig för att gråta lite! Skämt åsido. Men provet var skitsvårt och jag ville inte göra mer, men jag kämpade mig igenom det!


Blev ju helt underbart glad när jag fick veta att jag fick MVG på provet, ett poäng ifrån full pott! Inte fy skam, jag är helnöjd!


Imorgon ska jag klippa mig också, kommer säkert börja gråta i stolen, men what to do about it!

Inga kommentarer: