onsdag 5 november 2008

Ja Mikaela jag har fått posttraumatisk stress, jag måste nog börja plugga på halvfart i skolan. Jag orkar inte med det här längre och kommer nog ta en bloggpaus, jag blir stressad och får ångest. Jag kedjeröker, går fram och tillbaka i mitt rum utan att veta varför. När jag ser ut genom fönstret så ser jag endast en grå dimma över den annars så fridfulla och ljusa gatan.
Mina vänner har varit väldigt stöttande och jag blir glad av det, dom har tagit med mig på lugna skogspromenader och fått mig att följa med på filmkvällar och mysiga middagar.

Nej nu ska jag inte fortsätta att uttråka er.
Men jag har ingen lust att skriva när jag är lite småsjuk, jag har inte orkat komma på något att skriva om.
Egentligen så ska jag skriva en läslogg om miljön i min bok "byt liv med mig" valde boken för att jag hade Jenny i minnet. Det var en vårdag i nian, precis efter lunchen var jag och några kompisar, däribland Jenny, på väg att sätta oss på en bänk på skolgården, då lyckas jag av någon konstig anledning trampa på jennys toffla, ja hon var inne i en toffel period ( tolka det inte fel, jag menar skorna inget annat) så att den går sönder och då utbryter hon ett vrål och skriker " BYT SKOR MED MIG". Detta vägrar jag gå med på och tejpar hennes toffla. Lite roligt hade vi åt det och nu har jag och min käre vän Josefin överanvändt detta ord. Nej nu ska jag köpa godis se yaa !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah lugna skogspromenader, my ass.. hehehe
seeeeeyah i helgen och skänk lite candy till mig vahh !? <33