torsdag 27 november 2008

Vaknade upp 8 av att mobilen ringde, dags att gå till sjukgymnasten. Fick göra lite övningar för att träna stabiliteten i knät, det är läskigt för jag vet inte vad som kan hända om jag gör saker. Men det går bra och jag känner mig starkare varje dag, men sen kommer gångerna då jag förstår hur svagt det är egentligen!


Under dagen har jag sålt alla julkalendrar, det känns riktigt skönt, då behöver jag inte tänka på dom heller. Blev ju bjuden på en kaka av en gammal dam också, det tackar man inte nej till! Har även bakat kolakakor, I like!


Städade rummet senare, även toaletten och hallen. Känns bra att jag har gjort det mesta som jag har behövt göra denna vecka. Behöver inte känna mig stressad för någonting utan kan bara slappna av nu!


Imorgon ska jag ta en fika med snygga Andrea och sen på kvällen ska jag vara med Jenny, kommer nog bli grymt roligt ! :) ... Ska nog shoppa lite också imorgon, vill ha mera koftor och snygga kläder. Har sett att Bikbok har en del snygga kläder, får se var jag går in, ska handla något till mamma och pappa också. Ska verkligen fundera över vad jag kan köpa till dom det här året, roligare att ge bort klappar som man verkligen funderar över!



"jag är inte så dum som jag ser ut"

Inga kommentarer: