måndag 10 november 2008

Det är nu bevisat att jag och Joanna inte är ointelligenta fjortisar. Vi klarade till och med en MVG uppgift i Excel innan läraren hade visat hur man skulle göra, vi blev nog lite för exalterade då vi satt och gjorde word ganska länge, men det där kommer jag leva på!

Känns inte bra att jag har träning om ca 50 mintuer och jag käkar kolor som jag köpte av Lindas syrras kompis, ni vet såna där lillebrors kola? Det pinsamma är att jag redan käkat upp hela asken typ hehe. Men jag har bjudit också! Men fan så goda dom är! Måste nog trappa ner på mitt godisätande, så får det bli, lycka till!

Måste promota mitt lag lite också, på lördag har vi match klockan 3 i hälsohuset!

1 kommentar:

A Girl's Best Friend UF sa...

meeeeen torskare hehehehehehe vi ska ju gå 15 steg bakåt och börja på boland!