söndag 16 november 2008

Jag funderar skarpt på att vara vaken hela natten, vara lite wacko!
Men nör jag närmre funderar över det så ångrar jag mig nog, min säng är grymt skön. Kanske ska titta på film istället, så får det nog bli. Just like heaven är bra skit!

har tänkt lite på en sak.
Min förra svenska lärare, som bara klagade på att jag skrev dåligt ( btw jag fick mvg på en läslog, take that your bitch! ). Ska fortsätta med ämnet, hon blev väldigt arg om man använde ordet "så" för mycket, då fick man en röd överstrykning, man kunde riktigt se i det röda hur frustrerad hon var över ett "så" i en stackars nybörjares novell. Sen när man fick tillbaka den så visste man vad felet skulle vara. Men en gång fick jag en röd överstrykning på ordet "kolla" detta var tvunget att undersökas. Jag frågade henne och hon sa att det finns inget ord som heter kolla, det heter kollationera(?). Istället måste man skriva "se" eller "titta". Efter detta tänkte jag att nu för fan ska jag skriva kollationera i min nationella uppsats! Men sen glömde jag det, fan vad jag ångrar det! Men finns det verkligen något ord som heter kollationera? När jag slår på stavningskontrollen här på inlägget så säger den att det ordet inte finns. Får helt enkelt googla det eller vad säger du josefin?

Inga kommentarer: