tisdag 18 november 2008

Musik är en stor del av mitt liv. Jag är ständigt på jakt efter ny bra musik som jag kan lära mig att älska. Som nog en stor del av min bekantsskapskrets vet så är jag en riktig toffel för indierock. The kooks, The killers, Coldplay. You name it I play it!

Nej men det jag ville komma fram till är några få saker( det finns givetvis fler) som är inverkas med hjälp musik!


  • Musik ger mig rätsida på saker, jag kan under en låt plötsligt förstå varför jag gjorde som jag gjorde eller inte gjorde, jag påverkas av musiken i mina handlingar på både bra och dåliga sätt

  • Musiken gör mig avslappnad, jag älskar att lyssna på musik i min ensamhet. Det får mig att känna ett konstant lugn i hela kroppen!

  • Musiken gör så att jag får saker gjort, sitter jag med en läxa och inte förstår någonting, sätter jag på musik och genast blir jag på bättre humör och bättre humör leder till att jag kan arbeta bättre!

Men nu har jag ett litet problem, jag börjar tröttna lite på musiken jag lyssnar på, låtarna har ju trots allt legat i spellistan ett bra tag.


Så nu förstår ni vad ert uppdrag är, hit me with something new!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Inga kommentarer: