tisdag 25 november 2008

Imorgon är det dags för mitt tal i Svenska. Jag har valt ämnet usik då det är ett så brett ämne att jag lätt kan hitta något att prata om om jag kör fast!


Jag har funderat lite på hur jag ska klara mig nu när jag kommer operera knät och allt. Jag kommer vara borta i 6 månader minst från alla sporter. Det är träningarna och löpningen som gör att jag orkar allting i livet. Jag kommer nog sänka mig i några ämnen, känns så i nuläget. Jag får energi och lust till att göra saker genom fotbollen och innebandyn, jag måste få springa av mig ibland annars orkar jag inte med mig själv. Kommer säkert sluta som en chipsätande kattkvinna, en sån som bara sitter hemma och pratar med sina katter. Mina "katter" kommer vara mig själv nu.

Men det går inte en dag utan att jag tänker på hur ont det kommer göra ont i knät om jag vrider om det igen, jag ryser till bara vid tanken av att höra knaket igen, nej aldrig igen....



min bästa vän, fan vad bra du är !

1 kommentar:

Anonym sa...

fan vad DU är bra! <3