tisdag 24 februari 2009

Åh imorgon kommer mina bilder till rummet, det kommer bli så jävla snyggt !
På lördag fyller jag år, längtar inte alls mycket ovanligt nog. Det enda jag vill är att inte bli väckt på morgonen, jag vill sova ut!! trött tjej här!

På fredag är det dags för att träna små barnen igen, alltid lika kul. Måste ringa Jenny också så att vi kan planera lite grann!

Wayne`s blir bara roligare och roligare, så himla trevliga och snälla tjejer där! jag jobbade med en tjej som heter Emma på eftermiddagen och jag kände igen henne så himla mycket, det var ömsesidigt men vi kunde inte placera varandra, så jobbigt! Jag vill komma på var jag har sett henne. Sånt där stör mig så otroligt.

Hann med en liten catch up med Jo-Ann också, tjejen som kan prata sönder människor, hon prata och jag klagade mest över mina fötter och vader, det gör skitont i dom efter en arbetsdag. Imorgon ska jag ta med mig ett par extraskor som jag tänker sätta på mig efter jag har jobbat! Orkar nog inte dra ner till stora Waynes imorgon, drar dirre till stället där jag jobbar!


Inga kommentarer: