tisdag 17 februari 2009

Även fast jag är trött som ett as och borde gå och sova så tnker jag tvinga mig själv att vara uppe i en timme till och lite till. Sex and the city 00.30 står på schemat!
Morgondagen kommer troligen spenderas i stan, eller på gymmet. Ja jag har satsat som bara den på sistone, jag är taggad på att bli fit.... som om jag nu kommer bli det... hehehe...

Under tiden jag har haft lov har jag kommit fram till, med hjälp av lite människor(okej nu låter jag som en mindre bildad person) att skolan inte är så jobbig, det är bara läxorna och allt runt om skolan som är jobbigt. Vad skulle man annars göra på dagarna om man inte skulle gå i skolan? Okej man kanske skulle ha pengar och jobba och snabbare komma in i näringslivet. Men jag trivs i skolan, med kompisarna och lärarna, vissa mer än andra.

Men ett lov är också skönt att ha, att bara få vakna när man vill. Göra vad man vill och inte ha koll på vilken dag som är vilken!!


Inga kommentarer: