lördag 28 februari 2009

från 14-15 till 16-17















idag är det min dag ! 17 år, endast ett år kvar så får jag gå ut på krogen! Ett år går snabbt, sen behöver jag bara vänta 3 dagar så har jag någon att gå ut med också! Det vill säga, Maddeoch Linda! Imorse vaknade jag 9 av att mina föräldrar kom in och sjöng, jag nästintill skrek åt dom att jag vill sova vidare, så dom gick. Jag fick kompensera det med lite kramar och tack för presenterna! Men man ska inte väcka den best som sover som man säger!
Under dagen kommer säkert släkten och uppvaktar mig, kul eller kuk. Måste säga både och , det är helt okej, jag får ju presenter(?) och sen är väl sällskapet helt okej! Hoppas på pengar i mängder hehe, jag behöver bli rik!
Ikväll är det maskerad, hoppas på att jag tar en del bilder så att jag kan lägga ut dom här!
over and out.





Inga kommentarer: