lördag 14 februari 2009

överskattat/underskattat?

ja, alla hjärtans dag, en dag som jag tycker är oerhört överskattad och egentligen är lite konstig att den finns. Det kanske beror på att jag inte har någon fin pojkvän att fira den med, eller att halva gänget nu har åkt ner till växjö. Fast då är jag iförsig glad för julias skull att dom åkte, hon kommer nog få en underbar dag/kväll, en underbar vän förtjänar sånt:) .Men tillbaka till ämnet, alla hjärtans dag har jag alltid förknippat med min bror, han fyller ju år idag! Grattis till han, även fast vi bråkar och "diskuterar" mycket så är han fortfarande min bror, och snart 21 också;) ....
Dagen ska spenderas med tårtätning, funderar på att buda över någon fin vän att sitta och prata med lite idag också, skulle vara mysigt. Ikväll försöker vi tagga för FeSt :P, men vi får se var kvällen för oss, har redan fått sms från taggade brudar, jag som knappt har vaknat!!
over and out.

Inga kommentarer: