söndag 15 februari 2009

Som den tvättäkta innebandy nörden jag är så har jag spenderat hela, ja hela, dagen i Alsikehallen. Först hade mina småttningar match, åh dom var såååå duktiga! Kände mig som en stolt förälder! De vann med 8-4!

Efter den hade jag en match att döma, F-94, gick nog bra tror jag. Jag var nöjd iaf!
U-lags match och sen A-lags match på det, för herrarna!


Ikväll ska jag umgås med två grymma brudar, vi ska väl titta lite på film och bara chilla kommer nog bli grymt.


Efter att jag, Denise, Sandra och Josefin blev avslängda från tåget igår så kom vi tillslut till Märsta, där var det helt okej trevligt. Men jag har aldrig varit med om äckligare kille som frågar varenda brud efter dens nummer och säger till Josefin att han älskar henne? På vägen hem kom konduktören/kärringen tillbaka, YEY! Josefin knäckte henne rejält medan jag satt och skratta hehe.... Nej men aldrig varit med om värre människa! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Nej, kommer nog inte bli en visit dit på ett bra tag!


Men vi kom hem och jag gick och sov direkt!




Fina flickor:)

1 kommentar:

Anonym sa...

shuut, de skull jag velat hört ;D haha HA