onsdag 18 februari 2009

Jag får ursäkta att jag lag upp en bild mitt i ett inlägg, den hamnade fel! Ska aldrig i hela mitt liv hända igen, tänk att jag som är 16, snart 17 lag upp en bild fel? hur många 16, snart 17åringar gör det?

GH-turnering hos Mappe på dagen, jag har fått insikt i att jag är helt värdelös på det där spelet! Men sen kom jag på lite andra smarta saker som gör att man får bättre poäng! Kladdis med grädde idag också och jag var helnöjd!
Kvällen kommer nog sluta hos mig idag igen om vi inte hittar på något annat att göra. Men med video-godis så kommer det nog fungera! =)

Imorgon är det träning och jag är sjukligt taggad! Kunde ha fått operera mitt knä på tisdag, men med tanke på att jag går på praktik då så kändes det lite onödigt. Jag bröt ihop hemma, för mig själv, jag vågar inte operera mig. Det är läskigt!!! Tänk så går allt åt helvete, tänk så vaknar jag upp när dom håller på och joxar inne i knät? Tänk så gör det hur ont som helst hur länge som helst efter. Nej, att operera mig är nog både det smartaste och det dummaste jag kan göra. Jag är rädd, jag är dödsrädd!



sitter bilden på rätt ställe nu?

2 kommentarer:

Anonym sa...

babe du behöver inte vara rädd att du ska vakna upp under tiden, de har ju alltid en narkosläkare med som håller koll så det inte händer!

Anonym sa...

den satt inte på fel ställe utan hade ingenting med inlägget att göra.

samma sak gäller bilden här