tisdag 17 februari 2009

Jullan gullan är hemma och jag är helnöjd, det gjorde nog dagen. Eller njaa, dagen gjordes nog också när jag gymmade med fina Andrea, fick lite behövligt snack som behövde komma ut och vi kämpade på rejält för beach -09. Imorgon blir det gym igen, jag tycker det är så skönt att gå ner och bara köra för att träna lite! Magen måste bli snygg till i sommar!!



hahah söta flickor!

Gårdagen var mys, vi spenderade en tid hos Mikaela med lite tjejsnack och planer för sommaren, kommer nog bli grymt att åka till skärgården!!!

Senare gick jag, Siri och sophia hem och tittade på Bring it on, asså filmen är så jävla rolig att titta på, BIO och Hip hip hora är nog de två filmerna som jag kan se om och om igen utan att tröttna!

Dagen kommer bjuda på innebandy träning, där man kommer bli pwned av Julia, men jag är nöjd att hon är tillbaka! =D




min söta kusin som jag mer än gärna skulle vilja besöka,

han bor i min älsklingsstad, Göteborg!

1 kommentar:

Anonym sa...

varför lägger du upp bilder mitt i ett inlägg som inte har nått med allt annat att göra?