lördag 7 februari 2009

Varför var det just du som skulle flytta?
Du var inte ens värd det, du hade ditt liv och alla som ville ha dig kvar här.

Du skulle aldrig flytta, jag kan ibland tänka på dig, hur du alltid tittade ut genom fönstret när vi kom åkandes. Hur man sen väntade ett litet tag och såg handtaget tryckas ner och sen kom du ut, alltid glad! Jag saknar hur du gick mot bilen och titta ner i marken, hur du öppnade bakluckan och sen lag( ja jag säger fortfarande lag) in toolbagen för att sen välja plats i bilen, alltid du som valde plats först! Jag saknar så små saker som att se dig springa på fotbollsplanen, man visste att man aldrig skulle hinna ikapp. Jag har alltid vart förundrad över hur du sprang, hur kunde det gå så snabbt, hur kunde jag springa så sakta? Jag ville så mycket, jag ville vara som du. Jag vill fortfarande vara som du, men jag kan inte. Jag kunde inte då och jag kan inte nu, jag kommer aldrig kunna.
Det skulle varit jag som flyttade, inte du. Du var inte värd det, jag är.

1 kommentar:

Anonym sa...

idaaaaaa <3 (antar att du skrev om mig, annars blir det här pinsamt)Guuu så jag saknar allt. verkligen allt, allt. men du får inte skriva att det var du som skulle flytta för att det är du inte alls värd. jag tror att det blev jag som var tvungen att flytta för att jag hade mina skor i ett snöre i taket, jag har läst att det ger otur och det kan man verkligen säga. Så jag skyller på mina skor.
jag saknar dig, vi ses så jävla hårt på lovet! <33