onsdag 4 februari 2009

Att man ska ha grekisk mytologi i ämnet Svenska A är nog det mest onödvändiga i Sveriges historia. Att mer än halva klassen sitter och pratar om annat och inte bryr sig ett dugg måste väl betyda något? Jag kan ju säga att jag satt inne på datan och gladde mig åt att få rita figurer, även fast Jo-Anns var finare. Men det vägrade jag erkänna under lektionens gång!


En sovmorgon idag var guld, även fast jag gnatade upp 7.20 för att se Kenza (uttalas Kinza) på the voice! Ja jag vet, ett bloggfan gör allt för sin idol, hehehe...


Kvällen kunde ha spenderats med plugg men jag väljer att bojkotta det, jag kan nog det mesta, och titta på tv istället. Låter som en grymt mycket skönare sak att göra, ska nog ta ett fotbad också! Vardagslyx mina vänner vardagslyx! (ironi)


Istället taggar jag för att åka med 7.35 tåget till skolan imorgon och göra ett prov som kommer gå galant! Nu ska jag ta bloggrundan för att sen titta på Top Model och kanske dricka lite saft! Jag gillar saft!

det här ser så grymt mycket roligare ut!

over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

visste väl att dendär jo-ann är jävligt bra...