torsdag 26 februari 2009

Ännu en dag på Wayne`s avklarad. Det är så sjukt kul där, grymt roliga människor och snälla kunder! Fick jobba över typ 25 minuter, men jag är inte bitter. Fortfarande lika glad! Johanna kom förbi i någon minut, länge sen man såg henne känns det som! Kristin kom och käka lite lunch, alltid kul att träffa henne, känns som om man kan prata i evigheter med tjejen! :). Emmspemms hann också förbi och frågade om vi skulle åka hem tillsammans, men som sagt så hann jag inte synd det! Träffar henne alldeles för lite nu för tiden, hon hade ju en sjukligt snygg jacka på sig också, glömde berömma henne för den!


Sist men inte minst så träffa jag på Jenny och Niclas också, Niclas skulle träna, han tränar ju med Storvreta nu!! Jag tycker det är grymt kul, för han kan verkligen bli något inom innebandy! (Y). Åkte hem med Jenny också, henne träffar jag också alldeles för lite nu när hon inte tränar innebandy längre! Synd det,
Som ni märker känns det som om jag har alldeles för lite tid för mina vänner, det är svårt att bolla allting då jag umgås i olika kretsar. Men det är kul och jag trivs som fisken med att vara i lite olika sällskap :).

Det är helt sjukt att jag redan vet vad några kunder vill ha, en kille vill alltid ha pirog som man kör i grillen och sen en espresso efter, nej usch jag ska inte forsätta berätta! Nu ska jag dra bloggrundan och sen lyssna på grym musik, ja blocparty - flux är grym musik!


over and out.

Ville lägga in en bild på min tavla som jag har satt upp, men jag har ingen kamera så jag lägger in en av bilderna istället. Det är så snyggt att jag nästan blir ledsen.. hehehe

Inga kommentarer: