torsdag 19 februari 2009

Nu har jag städat i 1,5 timmar ungefär. Fixade till det lite på mitt rum så att jag har mer plats i hyllan för skor och så att jag har mer plats på skrivbordet. Toaletten och allrummet fick också en genomkörare. Jag älskar när det är nystädat! Känner mig sjukt duktig!
Tre kort har jag också satt upp, vid skrivbordet. Ett föreställer min mormor på landet, där hon trivdes bäst och kunde slappna av. Det andra är på mig och Julia, vi ligger i en klätterställning och tittar ner på kameran. Det sista föreställer mig, Julia och Linn(en barndomskompis) när vi bygger i snön, alla är hur söta som helst! Med sina overaller och mössor.

Oj klockan är ju redan halv fem!
Har beställt hem framkallningar på bilder också, ska sätta upp en tavla i rummet som kommer vara sjukt snygg, för det kommer vara sjukt snygga människor på den! Mina bästa vänner, aka fotbollsbrudarna!

over and out.

Inga kommentarer: