måndag 23 februari 2009

Mina benhinnor, vader, hälar och fötter känns knappt just nu, efter endast 5 timmar på Waynes Coffee, den uppe vid akademi bokhandeln om ni vill komma förbi! Jag hade grymt kul och lärde mig mycket, ett jobb som jag lätt skulle kunna fortsätta på! Jag lärde mig göra det mesta, caffe latte, capuccino, espresso, frappe och mocha frappe! Det var så kul att jag knappt ville gå hem! Deras Foccacia är något som jag kan rekommendera skarpt, riktigt gott!!

Ska vara där i 2 veckor, så jag har 9 dagar kvar! ÅH! Vill vara där längre, det var så roligt. Tjejerna jag jobbar med är ju sociala som bara den också, så det är bara roligt! definitvit en fortsättning på det hoppas jag!
Imorgon börjar bokrean också så det kommer nog vara en del människor där, jag som tyckte det var mycket idag!!

over and out.

Inga kommentarer: