tisdag 10 februari 2009

Att jag hittade ett par skor som jag hade förträngt ur mitt minne idag var ju guld! Grymt glad blev jag, har behövt dom där skorna typ, hela vintern! Men men, allt är relativt!

Murp och jag valde att köra stenhårt mage idag på gymmet, för en gångs skull kändes det som om jag hade kämpat lite iallafall när jag hade kommit ut ur dörren.


Städat har jag också idag, städat som en galning. Fixat till hela rummet och sen städat lite skrymslen, så nu är det super! Enda som behövs är en ny mobil, såg att mitt abbonemang hade gått ut för en bra tag sen. Kanske dags att uppgradera sig, min mobil är ju lite sargad om man säger så. Den har ränder i skärmen för att jag har tappat den många gånger!

det skulle vara nice att bah åka tillbaka till Götet!



over and out.

Inga kommentarer: